Wat wil je als bedrijf in de toekomst nog meer ontwikkelen of doen om de transitie naar de circulaire economie te versnellen?
Het Afterserviceplatform wordt op dit moment kleinschalig ingezet bij enkele (eind)klanten. Zo bieden we voor onder andere een woningbouwstichting en een meubelfabrikant een klantspecifiek portaal aan waarbij de lifecycle van apparaten (bestellen, repareren tijdens de levensduur, inleveren en vervangen) volledig wordt beheerd door Afterservice. Op dit moment voeren we gesprekken met enkele andere (grote) leveranciers over de integratie van Afterservice in hun processen.
Technisch gezien bevat het Afterservice platform nu de basisdienstverlening om de lifecycle van hardware te kunnen managen. We zijn echter nog lang niet uitontwikkeld, op dit moment investeren we voornamelijk in vergaande integraties met onze servicepartners en het toevoegen van extra diensten aan ons platform. (Zoals bijvoorbeeld selfservice portalen voor eindklanten)
2021 is voor Afterservice het jaar geweest waarin we de basis hebben gebouwd, in 2022 verwachten we hierop een grote vlucht te kunnen maken. In zowel nieuwe partners, extra functionaliteiten als in volume reparaties, refurbishment en andere dienstverlening.